lördag 4 juni 2011

electric

pust, vilken dag! :)
först stack jag ner till stan för att möta upp Lina & Emma men träffade på Pernilla också så vi satt och drack milkshake och såg alldeles för mycket skumt folk på stan!
sen handla vi lite, jag fick med mig 4 nya nagellack och en foundation, blev minsann inga underkläder som det var tänkt, jag sprang runt som en toka på lindex och leta efter en wonderbra, när jag väl lyckas hitta något liknande, så fanns det inte min storlek, fanns upp till B i allt bara, gjorde mig lite småtokig så till slut strunta jag i det överhuvudtaget och gick till systemet istället och ladda upp inför imorgon, ska bli riktigt kul och festa loss med alla flickorna! :) 

sen var mamma och kusin Jenny iväg och shoppa och dom fick med sig en topp i leopard till mig som jag blev super nöjd med, så tack tack tack! :)
och ja till el historien nu då, jag stod och laga mat när det plötsligt låter som en bomb smäller i köket, lillan blev såklart jätte rädd så jag bara jaha då har proppen gått helt, så när dom kom tillbaka så byta dom proppen och då smäller nästa lampa och så höll det på 4 gånger, så vi tog ut alla lampor och trodde det var ok, nej då smäller en propp till och det slår gnistor ur där man stoppar in lampan, så nu ikväll har jag ringt till jouren och hyresvärden har varit här och ja, det är något el fel och vi får absolut inte tända eller göra något själv utan det kommer någon på tisdag, det kunde väl hänt igår istället liksom!
och jag tycker personligen det är lite läskigt det här med el, så jag har tejpat hela den där man tänder och skrivit en lapp så verkligen ingen trycker! haha.





nu ligger jag och kollar på Ali på 9an och har ätit nog dom äckligaste nudlarna någonsin, men orka inte göra något annat. 

ska strax försöka sova, så jag kommer upp i tid imorgon! :) kan inte sova bort hela dagarna.
ska ut och ta en powerwalk med doggisarna relativt tidigt, så med det kan jag synda nu och äta lite chips till filmen, visst? :D
godnatt med er! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar