fredag 8 april 2011

fredagsmys! :)

godkväll! :)
känner mig mer bortblåst än något, man tycker ändå man står rätt stadigt på jorden men ack så fel man kan ha, när jag var ute med lillan innan idag det var ju helt galet, var precis som det cirkulera mellan alla husen här så det slog en från alla håll och inte nog med att det var helt galet med blåst utan lillan verkar ju älska och vara ute i det, så hon fick något fnatt och sprang runt, runt, runt! :) nu ska vi ge oss ut igen, sen ska jag ta mig en lång dusch.
göra inpackning, rakning & göra manikyr idag för det orkade jag inte sist!
dags och smörja in sig lite också, är sjukt dålig på det!

har laddat upp med chips och dippa, andra säsongen av jersey shore + ett par filmer, tror jag ska överleva kvällen! fredagsmys! :)
imorgon blir det nog något med flickorna! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar