torsdag 10 maj 2012

Olagligt.

Borde vara olagligt att vara uppe såhär tidigt. Sovit bättre inatt dock.
Ett himla skit väder, så idag lånar jag mammas cykel till jobbet. :)
Ja allting var väl verkligen inte som jag tänkt mig, men jag får väl bita ihop! :)
Jag borde hoppa i lite kläder och packa väskan och cykla för första gången på flera år, haha!
Så ser ni någon flyga förbi lite ostadigt sådär så oroa er inte, ni vet vem det är. :)
Möta upp Lina efter jobb och promenera för 7e dagen i rad tror jag det blir, himla bra är vi. ❤

Missade ett party hos Pernilla igår med ansiktsprodukter jag egentligen jätte gärna ville gå på, men på promenaden så gnällde min kropp lite, eller ganska så jätte mycket, kunde knappt gå så fick ligga i ett stekhett bad i en timme innan jag var människa! Men jag hoppas ni hade det trevligt. :) Får väl själv boka in mig en sån där kväll sen. :)

Nej, nu måste jag! :)
Ha en underbar dag.
puss&kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar