måndag 7 maj 2012

Long time no see.

Det har varit på tok för länge sen, men inte haft ett dugg trevligt att skriva, säkert nämnt här i bloggen att alla skulle hålla tummarna för att mitt hjärta ~ lilla Berta ~ skulle bli frisk igen, så blev aldrig fallet och vi fick sorgligt nog låta vår fina vän somna in, men fick om och om igen höra att vi gjort allt vi kunnat för att rädda henne. Jag tänker fortfarande på henne varje dag, här är fortfarande rosa koppel hemma och den största påminnelsen är ju mackefis. :) Tog en bra stund för honom att bli glad igen också, man önskar att man kunde förklara.

Det är iallafall stora förändringar på gång i vår lilla familj.
Vilket jag berättar mer om en annan gång.
Nu ska jag kolla på en film inne på viaplay, passa på nu där ute när det är en gratismånad. :)

Jag ville mest bara låta er veta att jag kommit igång igen förhoppningsvis. :)
Och att mina flitiga läsare kommer tillbaka. :)

puss&kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar