måndag 13 februari 2012

Dammar av bloggen ..

Det var så länge sen jag skrev så vet knappt var jag ska börja, vill inte att det ska bli någon novell här heller.
I korta drag så kämpar vi fortfarande med att få vår hund Bertha frisk. In och ut på djursjukhus för stackarn.
Mamma är på bättringsvägen, vilket är jätte skönt. ❤ Inte skrivit ut vad som hänt med henne här på bloggen av privata skäl, tycker inte hela världen behöver veta.

Annars har det varit lite bra saker också.
Jag har officiellt blivit gudmor till lilla D. :)
Ätit för mycket smörgåstårta.
Spenderat hela kvällar/nätter i telefon. :)
Busat med hundarna, njutit av att ha lillan hemma.
Ja, spenderat mycket tid hemmavid.

Nu ska jag klä på mig, föna håret, gå ut med hundar och äta ännu mer smörgåstårta! :)
Ska skärpa mig så det inte blir så långt mellan gångerna. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar