fredag 20 januari 2012

kämpa!

Ligger och kan absolut inte sova, tiden står liksom lite stilla här hemma, hemmet är inte detsamma utan vår lilla Bertha. Jag vill inget annat än och ha hem henne, tänk vad ett litet liv kan betyda så mycket för en. ❤
Det hade ju inte skett några mirakel under första natten i Helsingborg, men en liten förändring, och det lever jag på för stunden.
Men det kan tyvärr gå åt båda håll, och får besked imorgon om vad dom tycker vi ska jag göra. Jag är så nervös och min mage knyter sig bara jag tänker på det.
Men så länge dom inte ringer nu under natten så är det ingen försämring iallafall.

Håll era tummar för hon ska bli bra!
Jag vet att jag bara skriver om det här nu, men mitt liv kretsar runt det här just nu och bättre och skriva det här än och förklara för alla som undrar.

underbara, älskade, kämpa! ❤

mackefisen, fick en ny leksak idag för och piggas upp lite! :) så vi busade tills huvudet föll av på den stackarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar