lördag 29 januari 2011

fredagsmys!

dagen spenderades såklart med min sista undersökning, men tack vare lite hjälp från Sara och kusin Jenny så behövde jag inte stanna där under alla 9 timmar som det tydligen var.
allt som hade stått i förberedelserna jag fick hem stämde ju sådär.
men jag lyckades iallafall både gå runt och sova en stund med all utrustning, haha!

sen vid 6 tiden kom både Jenny hit och moster och vi satt och spela kort.
& skratta alldeles för mycket! Min lilla mackeprutt som han nu får heta har i princip mördat henne också, det enda han gjort ikväll är pruttat och fick nästan Jenny till att kräkas hela tiden, och det värsta är, han har inte slutat än! så inatt, får han inte sova i min säng inte!

imorgon ska jag själv, helt jävla själv, eller nästan, odjuren är ju här, men är ändå skönt och bara slappa hela dagen, ska fixa med håret också & lite annat smått och gott.
och nu är jag så dödstrött, orkat mig igenom senaste avsnittet av jersey shore, men nu slänger jag på en film och slocknar! :) 

I you, you and you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar