lördag 29 januari 2011

I may be bad, but I'm perfectly good at it.

åh, min mage totalt mördar mig ikväll, knappt rört mig en meter från soffan.
ligger och kollar på fångarna på fortet nu & har allmänt tråkigt!
ska se om jag orkar färga håret idag iallafall, är inte så påfrestande, haha!

ikväll ska jag kolla på scared silent eller vad den hette, verkade bra.
går ikväll 01:10 på 9an för er som också kanske vill se den.
verklighetsbaserad om en polis som våldtar kvinnor.


nu ska jag ladda min ipod med lite ny musik och sen ställa mig i badrummet och fixa&dona.
måste säga också att kolla min statistik för första gången idag och kul att så många läser, har svårt och veta vilka dock för aldrig några kommentarer här, såg även att några kikat in från andra länder, bland annat Frankrike och USA, super roligt! :)



Sticks and stones may break my bones
But chains and whips excite me ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar