torsdag 27 januari 2011

nattbloggning!

nu känner jag mig någorlunda nöjd med designen här, vad tycker ni?
ska nog slänga på en film, blir nog "my sisters keeper" en gång till, har ni sett den filmen?
om inte så kan jag varmt rekommendera den, helt underbar.
lite av en chick-flick men vad gör det? haha! :) 
imorgon är där förhoppningsvis lite pengar på kontot och då ska jag ner och klippa klorna på odjuren, hatar & göra det själv + att jag ska köpa nya koppel.
ni som inte känner mig vet inte hur många koppel där hänger i hallen, kan nog snart ha en utförsäljning, men nu ska dom få kedjor istället! 

ville mest skriva ett inlägg till för såg så tråkigt ut!
nej, film och lite iskall cola och ett varv till i godisskålen :)

godnatt.

I you, you and you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar