måndag 31 januari 2011

söndagskväll!

jag kan väl inte säga att jag är på mycket bättre humör och det hjälpte inte med att mitt hår blev fan så mycket mörkare än jag tänkt mig, typiskt!
vet att det ljusnar upp om ett par dagar, men man får en smärre chock när man fått det riktigt ljust för att sen bli mörkt genom att ha en toning i, i ungefär 10 minuter, haha!
men snart dyker väl solen upp mer & mer och då får den göra blekningen åt mig! :)

stod i duschen i en hel evighet också, gjorde inpackning, raka benen (& allt det som hör till :D) för att sen fixa ögonbrynen, smörja in mig och nu ska det bli manikyr, lacket håller fan så mycket längre på tårna ;o haha!


brukar ni också ha en sån kväll där man bara fixar&donar med sig själv?
sen finns det inget bättre än att sitta i sin morgonrock, i sin nybäddade säng, slänga på en film och dricka en kopp te eller lite oboy! visst? :p 
det är precis vad jag ska göra idag, äta lite jordgubbar & glass också! mums.

imorgon ska jag försöka komma upp i tid, måste ringa en massa samtal.

ner till stan och gå på AF, eller ska nog försöka leta upp en e-mail adress så jag slipper gå dit!

nu till frågan .. vilken film ska jag se?

wall street - money never sleeps?
I spit on your grave?
Transformers kanske?
för er som inte vet så är jag lite sådär smått förälskad i Shia Labeouf :) haha.
nej men ni får en fortsatt mysig söndagskväll ..


I'd leave a kiss ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar