torsdag 27 januari 2011

godmorgon världen!

inte många timmars sömn inatt, har väl sovit i drygt 2 timmar.
ska försöka vila en stund till nu men har varit ute på en promenad i kylan.
hur sjukt är det inte att vi har -10 grader igen, jag frös nästan ihjäl.
kom på att jag nog ska köpa lite hårfärg till idag & göra något kul! :)
fått det rätt så ljust nu, men är lite olika färger så behöver en toning.

& ska äta hela dagen, allt jag kan tänka mig och dricka som aldrig förr.

ikväll ska jag fasta från runt midnatt till vid ca. 13.00 imorgon, får inte ens dricka.

ska se hur jag känner mig imorgon för i så fall blir det kanske bio med Jenny på kvällen.
annars ska jag höra med henne om vi bara kan vara här hemma och spela kort och ÄTA!
jag blir hungrig bara jag tänker på att jag måste fasta, jag hatar det!

skriver mer under dagens gång, men mina ögon går i kors här.

I you, you and you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar