måndag 29 augusti 2011

en godnatt visa ..

nu har jag bäddat ner mig för idag, när jag hade varit och borstat tänderna så hade macchiato den lilla busen snott alla mina huvudkuddar och la och vifta på svansen, haha!
imorgon hur jag än känner mig ska vi ut och leka med dom nya bollarna, få springa av sig lite, sen dom välte mig igår har det bara blivit korta promenader, men nu har jag fått en sån där man lindar benet med så nu ska det gå bättre! :)

idag har jag annars inte gjort mycket alls, somna på soffan innan och kunde äntligen sova ett par timmar, men klockan blev mycket och var inte så lönt för Pernilla att komma :(
men det kommer fler dagar, sen fastna jag i dokumentären på SVT2, om cancersjuka barn!
efter det gjorda plättar som blev uppskattat av hela familjen! :)
så nu är jag alldeles tokmätt och ska se några avsnitt av prison break innan jag släcker ner här.
sov så gott där ute.
xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar