måndag 29 augusti 2011

pladder.

helt glömt bort och skriva idag!
idag känns allt lite bättre, fortfarande öm & sådär men dör inte av varje steg jag tar, men gjorde ett misstag och gick i gummistövlar innan, kan det finnas något mer obekvämt? :)
annars har jag inte hunnit med så mycket idag, vaknade och kollade på jersey shore och åt lite plättar!
ringt lite samtal, alltid samma klödd!
fick vänta ut åskan innan jag promenerade mina monster, lillan är ju dödsrädd för det!

glömde helt bort VMA's inatt, typiskt, såg lite klipp från det där Beyonce avslöjade sin graviditet, under sitt uppträdande visade dom en stolt pappa också, lite smågulligt! :)
så det var väl kvällens höjdpunkt, går säkert en repris så får hålla utkik!

nej nu ska jag kolla lite prison break till, sen vet jag inte om vi ska checka in nya Willys här i stan! :) måste handla hem lite! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar