onsdag 3 augusti 2011

städtant.nu

jag orkade inte blogga mer igår, när jag kom hem från sjukhuset försökte jag sova men det gick sådär så jag gav upp och hoppa in i duschen istället! :) sen sprang jag ner och handla och mötte Pernilla som kom med mat, sen hamna vi såklart framför tv-spelet! :)
sen blev det fullt hus när mostrar och Jenny också kom!
följde Pernilla hemåt och på vägen tillbaka så fick jag ett psykbryt på macchiato, han är det bästa som finns inomhus men utomhus så mördar han mig, igår var där något som lukta så gott så inte nog med att han välte mig, han skulle dra runt mig, sen gick han bara och skaka tänder, funderar på kastrering, ska kolla upp om det nu i veckan!
hittade även två knölar till på lillan så ska ha inne henne på rutinkoll, hon har ju redan haft tumörer så jag blir lite orolig.

nu ska jag sätta igång här hemma tänkte jag.
blev sent igår och är så slö idag, men måste äta och här måste dammsugas och två hundar måste rastas, hjälp någon? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar