tisdag 30 augusti 2011

nattbloggning.

det här med att sova, vad tusan är det? :)
helt omöjligt om inte annat.
borde sova för vet inte när doktorn ringer imorgon, kan ju bara hoppas att det inte är sådär 8 på morgonen, hade ju varit mycket lättare om dom sa en ungefärlig tid, så irriterande och inte kunna lämna ifrån sig telefon, inte för att min älskade iphone är fastklistrad i min hand egentligen, men imorgon ska det både storhandlas, tvättas & städas så håll tummarna för att jag inte missar det! :)

nu är iallafall min spel lista med prison break snart över för idag, så nu ska jag tacka för mig! :)
hela familjen sover gott så nu är det väl min tur!
och idag har för övrigt varit en alldeles bra dag, inte hänt ett skit men ibland ska det också uppskattas! :)

godnatt alla underbara & såklart ni andra också! ;)

hur små & söta ser dom inte ut att vara här då?! önskar nästan lite att dom var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar