torsdag 11 augusti 2011

spending my time.

skriver på datorn nu för första gången på evigheter, haha.
idag trodde jag att jag inte skulle göra ett dugg, men det ändrades jag och mamma börja greja i köket och det sluta med att vi satte upp alla kakel-dekorer, blev superfint! :) 
ovanför spisen och där har vi dekorer på med recept på och vid vasken och bortåt där för er som har varit oss såklart, haha, där har vi satt gröna mosaik liknande, gråa och svarta, blev iallafall alldeles jätte fint.
så nu tar jag en paus på soffan, vi har spenderat alldeles för mycket tid i köket idag och macke har varit så frustrerad, nästan lite läskig, så nu ska vi gosa i soffan.
tror bestämt att det är dags för Betapet, jag är inte så värst bra egentligen, men ibland går det min väg, haha! :) 

har ni märkt hur kallt det är idag?
nästan så jag ville ta på mig vinterjackan, men slängde på mig en extra tröja.
tror nog det är dags för mina hello kitty strumpor jag fick av Pernilla, jag älskar dom! :)
dom är så varma och gosiga, haha.

blir kanske ett litet inlägg till ikväll, får se.

håll tummarna för bättre väder, vill ut på en långpromenad med hundarna.
TTYL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar