onsdag 14 december 2011

"I'm busy"

kollar på underworld evolution, såg den första igår och ska se den sista efter jag tagit ut monsterna sista gången :)
väntar på min mat också, blir lite pasta & pastasås, kunde knappt äta innan och håller inte och äta en gång om dagen, men bara tanken av mat får mig och vilja kräkas, kommer i såna svackor!
För övrigt så är jag ganska så trött på allt och alla, folk sticker varandra i ryggen och snackar skit och man blir bara så trött, när ska folk växa upp? Det är väl meningen att vi ska vara "vuxna" nu, men folk är jävligare än innan! Vrida tillbaka klockan någon? :)
Och nu behöver inte fel personer ta åt sig tack, hade jag syftat på någon av mina "nära" vänner hade jag inte tagit det i bloggen, haha! :)

nej nu ska jag sluta babbla.
hade väl planerat en sak för ikväll men det blir inte av .. igen.
suck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar