torsdag 22 december 2011

I hate laundry day!

såg nyss att jag tydligen är mer populär i Ryssland och Tyskland än här hemma, alldeles för kul :) sitter vid datorn nu mellan tvättrundorna, jag avskyr verkligen tvättdagar!
Ett himla springande ner i källaren på ett annat hus, så inte okej!
Men bara två vändor till, jag räknar ner!
Inatt sov jag verkligen inte en blund, kom i säng 9 på morgonen ?!
Jag orkar snart inte det mer, har så svårt för och sova och trött alltid, hur går det ihop?
Allting är tyvärr lite upp och ner för tillfället ..
Jag mår väl inte helt okej, helt enkelt.
Vad det är är inget jag vill skriva i bloggen för hela världen och se och den enda jag har pratat med det om är mamma, tur att hon finns, min älskade mamma <3
Men nu är det lite högtider och tänka på och jag fyller ju snart år också :)


nej nu ska jag strax springa ner igen och ikväll kommer Pernilla på besök :)
och imorgon gör vi Malmö osäkert, handla julklappar och skor till mig själv :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar