söndag 25 december 2011

julaftonsmys!

då var julen över för min del för detta året, dagen spenderades med mamma, kusin Jenny och moster Lena :) vi kollade på Kalle Anka och drack glögg, för att sen ge oss på all jul mat, jag är ju inget större fan av jul mat så jag ska äta något onyttigt imorgon tänkte jag, pizzeriorna lär ju ha öppet imorgon ;) haha!
men sen öppnade vi lite julklappar och alla var nöjda och glada, blev allt från tårar till strax, vi är så blödiga här, haha! :)
Sen spela vi lite kort och sen åkte Lena hem men vi spela lite kort till här och drack lite bubblor och hade skrattattacker som vanligt :)
Och vi fick nytta av Jennys julklapp från mig på en gång ett manikyr-set, så nu har vi alla fixat naglarna här! :)
Imorgon ska jag använda min julklapp av Jenny, massa bubblor till badkaret! :) ska fota imorgon och visa er.

nu kollar jag och Jenny på film innan det är dags att sova! :)
Imorgon bär det av till jägers med flickorna ❤
Och innan det vet jag inte var vi tar vägen, en sak vet jag säkert och det är att jag ska hem till Pernilla och fixa håret ;)

Hoppas alla där ute har haft en underbar jul! :)
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar