söndag 4 december 2011

födelsedagsfest, lussebak & soffhäng.

jag har verkligen blivit urusel på att blogga, förlåt!
men det går upp och ner det där, man vill ju skriva för sig själv men så att det blir intressant för andra och det är inte alltid vardagen är särskilt intressant :) men strunt i det, idag fick jag min kära mami till att baka och tro mig .. det händer aldrig :) så idag blev det en himla massa lussekatter :) redan ätit typ två, ja hundarna fick också lite, dom hjälpte ju också till, typ ;) dom sitter och kollar på och ber till Gud att man ska tappa något ;)
Så ikväll blir det med andra ord lite film och hemma mys! :)

och igår kom först moster Lena på middag, det bjöds på mammas kalops, himla gott, sen kom mormor också men då var jag tvungen och sticka, så stack ner till Pernilla där vi började vårt partajande, alltid lika kul ihop! :) sen stack vi till Stehag för att fira Jonna, var en super trevlig kväll förutom att jag officiellt hatar skånetrafiken! Byta spår x antal gånger och glömde berätta sista gången, jag menar där är TVÅ spår, bestäm er! Så vi satt ute och frös alldeles för länge.
Sen blev det mat för mig och P och där stötte vi på några minst sagt idioter till ungdomar, försöka hota till sig mat? starkt jobbat! :s
nej nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på amazing race :)
hörs en annan gång.
xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar