tisdag 13 december 2011

when it rains it pours ..

nyss varit ute på promenad, mina gummistövlar läckte ju in som aldrig förr, kunde lika gärna gått ut barfota.
Jag är så trött på detta vädret, och alla skriver "skönt och slippa snön", NEJ, nu vill jag ha snö :) mycket bättre än det här gråa, blöta, deprimerande väder.
Jag skulle egentligen hoppat in i duschen, men har helt fastnat i Twilight, kan aldrig se dom för många gånger :)
men måste ta mig en dusch, vågar inte ta ett bad, är så yr, helst när jag lägger mig ner och bara jag hemma så det får vänta.
Känner mig jätte konstig, yr & frossa, illamående, magen är kaos!
Blir jag sjuk igen så dör jag, haha!
Jag orkar inte!
Så nu ska jag in där och sen hoppa i min pyjamas och bädda ner mig för idag och ta mig ett glas med iskall cola! :) skulle egentligen ha Skype dejt, men det får nog vänta en dag till :)


Talking to you is a part of my daily routine. Without it I feel incomplete.
I guess stupid conversations make sense when your talking to someone special ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar