torsdag 5 januari 2012

film maraton!

Vilket ruggigt väder det blev igen, regn och blåst, kallar inte det här för vinter, men nu kan minsann snö & slask hålla sig borta så får vi lite vår snart, va? :)
Jag har precis mumsat i mig lite grönsaker med dipp, gurka, morötter & selleri :)
Har X-men maraton här hemma, är inne på film 2, vet inte om det blir mer idag dock.

Det var ju premiär för det svenska The Voice idag och jag tyckte det var över förväntan, efter att ha sett det amerikanska och blev totalt kär i programmet så var jag rädd att det svenska skulle vara en flopp, Uggla var väl lite dryg emellan åt, men jag är ett stort fan av Ola Salo & Petter som jag ser fram emot och se mer av :) Ett nytt avsnitt imorgon, så vi får väl se om jag är lika positiv då.

Nej nu ska jag återgå till mitt film-tittande :)
Sov så gott ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar