söndag 1 januari 2012

Happy (?!) new year.

medan ni är ute och super skallen i bitar sitter jag på badrumsgolvet med världens räddaste hund, några fyllon bestämde sig för att det var en bra ide att smälla raketer mellan husen så dom flög upp på rutorna, smart!
Och då kom surkärringen fram i mig, så till slut öppna jag fönstret och lät dom veta vad dom hette!
Jag tycker inte raketer ska förbjudas med allt vad det heter, men tänk på alla rädda djur där ute, både vilda och tama, och de flesta kommuner anordnar, gå dit istället!
Förstår inte nöjet och smälla upp en massa pengar heller, skulle aldrig köpa skitet!
Nog om det, kvällen har varit trevlig, spenderades med mamma, Lina & Damon :) vi käka god 3 rätters middag och bara njöt av att inte göra en stor sak av det hela.

Sen jag skrev sist har det ju även varit min födelsedag (27e december), jag blev hela 23 år, usch! :)
tack igen till er som var här och till er som sa grattis!

Sen har jag haft övernattning hos Lina & Damon, vi käka tacos och kolla på film :)

Nej nu ska jag försöka få ut lille Bertha ur ena hörnan i badrummet och in i soffan med mig igen.
Jag vill dock aldrig mer ha en magsjuk Bertha på nyårsafton, hon vägrar ju gå utanför dörren!
Så nu kan ni ana vad denna dagen bestått av ;/
Hoppas iallafall ni håller alla löften, jag kommer bryta ett med en gång men det skyller vi på kusin Fredrik ;) haha! <3

Gott nytt år där ute :)

lillan i sin hydda, ni hittar henne där eller i badrummet på nyår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar