söndag 15 januari 2012

lilla familjen ..

Idag var en riktigt mysig dag faktiskt! :) en hel dag med lilla familjen, vi tog ut monsterna på en långpromenad och gick & strosa runt vid den lilla sjön här uppe, det var kallt men soligt!
Så vi var lagom kyliga när vi kom hem så bädda ner mig i soffan till den sista resident evil filmen jag hade på lager sen somna jag och sov på tok för länge men skönt var det! :)
Sen åt vi en mumsig middag lagom till Gladiatorerna! :)
Sen såg vi senaste Paranormal Activity och nu ligger alla nerbäddade, jag luktar som en hel drös halstabletter, fick smörja in mig med tigerbalsam, hatar att man först blir skit varm, sen känns det som is! brr.
Så nu ska jag kura ihop mig och se färdigt på den sista filmen här, sov så gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar