fredag 6 januari 2012

störda Bertha!

Igår hade jag en riktig pyssla med mig själv dag, färga håret, fixa naglarna, ja allt sånt :)
Sen kollade jag på lite film och sådär.
Vakna relativt tidigt idag och tog en långpromenad med monsterna :)

Idag är det fredag och sötaste Pernilla kommer hit och umgås! :)
Ska baka lite också innan mamma drar till jobbet så hon kan ta med sig choklad muffins :)
Och så där är till mig och P också.

Jag ligger dock och kollar nya avsnittet av Jersey Shore nu, wohooo! Säsong 5 ;)
Men blev störd av en ännu stördare Bertha, hör världens duns i köket, och en massa smaskande, tänkte hmm, rusar upp, ja då har lillan vält ner hela skålen med köttfärssås i HELA köket, rinner längs skåpsluckor, hon har köttfärssås över hela sig och äh, jag vet inte vad som hänt med henne, igår fick jag rädda henne också för hon satte en morot i halsen, ha galna hund! :( haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar