torsdag 24 november 2011

dom är äntligen här...

nu har jag äntligen fotat lite av mina saker från USA :) så ber om ursäkt till dom som följer mig på instagram, blev lite mycket där, haha!
förresten så har jag äntligen fått mitt badkar, woop!
så imorgon måste jag ner på jysk och köpa lite grejer.
sen på kvällen ska jag på bio med Pernilla & Ann-Sofie i Malmö :)
Ska bli super kul.
Nu ska jag pröva ett par av mina nya nagellack, mina mamma känner verkligen mig ;)

nu blir det en bildbomb, skriver kanske mer ikväll. :)

den sista väskan är köpt här hemma dock och blev ingen bra bild på den från USA, det är en "paljett" väska med leopard detaljer, blir en superb partyväska!
men kunde inte motstå den beige inte, super fin! :)
och läppstiftet är inte så mörkt som det ser ut där nere på bilden, det är intensivt rött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar