onsdag 23 november 2011

xoxo.

nu är familjen samlad igen, var och hämta mamma idag :)
precis varit ute sista rundan och nu är det dags och sova vilken minut som, upp och tvätta klockan 7, sen åka ner till stan och handla och gå och prata med dom på Elon om spisen!
Jag ska även skicka tillbaka båda jackorna även om jag var rätt nöjd med den ena men nej, dom åker tillbaka. Kan ha roligare för dom pengarna! :)

Mamma kom hem med lite presenter till mig, en jätte fin ny plånbok, vill ha en och kunna byta med, gillar min Ed Hardy men den börjar bli lite sliten och det vill jag inte :)
Och fick lite smink från cover girl, jag tänkte fota lite av det imorgon så ni får se :)

nej nu ska jag gosa ner mig med macke.
han är ju nästan tillbaka till sitt vanliga jag, alltså mitt vanliga monster och inte djävulen :)
Och ska förresten ska jag på bio på fredag, ska se nya Twilight :)
men nu, en stekpanna i huvet och natti.
xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar