onsdag 2 november 2011

olycka, trimning & ont!

den här onsdagen har minsann varit en händelserik dag, gick upp vid halv 9 och kasta mig i duschen, vid 10 skulle vi ut till kenneln med monsterna och få dom trimmade och få hem en säck mat, väl där så hade katterna där fått en endaste lite bebiskatt, jag dog lite inombords :)
när mackefisen hade blivit trimmad så gick vi ut i skogen bara han och jag och busa lite, han behöver vara ifrån allt vad tikar heter :)
sen när båda var färdiga så åkte våra monster in i bilen så jag kunde busa med dom två valparna dom behållt, 5 månader gamla, helt underbara! :) jag var lerig från topp till tå.
sen åkte vi hem och jag & mamma bestämde oss för att åka ner till stan, och ja det hände en liten olycka på bussen, busschaffisen var tvungen att tvärnita för en dum jävel på moped, så det sluta med att jag trilla av stolen och klämde både min arm och mitt ben, gjorde för jävla ont och mitt lår nu är inte vackert! :(
men jag brydde inte mig om det just då, jag hade ju min iPhone i fickan och trodde den hade gått sönder, men jag kunde pusta ut, den var hel & fin :)
och nu på kvällen har jag badat båda hundarna också, gick rätt bra! :)
Bertha tyckte nog det var skönt med ett bad och ännu skönare att bli fönad :)
nu ligger vi i sofforna här, jag har mackefisen skakandes i knäet, min lilla tok ❤
nu får jag väl bjuda på lite bilder från idag, och blev förresten ledig resten av veckan också :(
dom har vinterkräksjukan där nu så har jag precis haft maginfluensa så chefen ringde och sa att jag nog inte skulle komma dit nu så tätt inpå :)
men ha en fortsatt mysig onsdagskväll.

sötaste kattbebisen & två trötta, nytrimmade & nybadade monster! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar