tisdag 15 november 2011

suck och åter suck!

jag älskar mina monster men nu är det fan för mycket, vill inte ha någon av dom här.
tycker synd om mackefisen och lillan, han är på henne dygnet runt så ingen av dom kan ju koppla av.
löpet kunde ju väntat eller hållt sig borta, jag vet inte hur länge jag står ut, han piper, tjuter, skäller :(
kan nu inte gå ut med dom tillsammans heller efter att macke blev skogstokig och nästan vred allt ur led på mig!
så i vanliga fall går jag en 4 - 5 promenader, nu blir det mellan 8 - 10, lär ju bli helt slut.
men nu är det 7 dagar till, och nu kan det väl inte bli mycket värre?
han försöker sätta på allt som det är, är mer odräglig än någonsin och mitt humör är katastrof!
så ska försöka vila en stund nu, om han hade kunnat sluta pipa.
han har typ inte ätit alls på 3 dagar heller så ska se om jag kan lura i han mat senare ikväll.
jag behövde bara gnälla av mig lite, det här är galet jobbigt och för er som undrar så brukar vi ha dom separerade under löpet just för det är synd om dom men nu var det inte en möjlighet och nu kom det såklart lägligt till mamma skulle iväg på utlandssemester.
men ett stort tack till Pernilla som hjälpt mig dessa dagarna och kommer säkert till helgen igen! ❤

blir nog inte så mycket bloggning dom närmsta dagarna för mina dagar lär gå ut på att skrika och promenera.
ha det bra där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar