lördag 19 november 2011

music is my drug.

precis tagit världens längsta dusch efter ett samtal med mamma (för er som missat är hon i Florida) men idag kan jag verkligen säga att jag sjungit i duschen.
hade spotify på högsta volym, Jenny är ju också i Florida så spotifyn är ledig hela tiden, loves it! :D haha.
Pernilla kommer väl om en timme eller två, tänkte passa på och fixa till mig lite idag och inte ha mjukisbyxor, trots att vi bara ska vara hemma så minsann, tror jag sätter på min jeansskjorta iallafall.

blir väl mest soffhäng och tvspel, skitsnack och ja, det vi flickor gör!

sitter här och väntar på att mina naglar ska torka, lär ha pajat dom på tangenterna, sitter ju inte vid mobilen, alldeles ovant.
men nu tänkte jag lite lägga upp lite musik från dagens dusch-sång! :)



















ja här är lite av låtarna, som sagt en lång dusch! :)
nu tackar jag för denna gången, ha en underbar lördag alla där ute.
förresten, tycker jag ni kommenterar alldeles för dåligt, jag vill ju kunna läsa era bloggar också så lämna en kommentar med en länk till er blogg, jag är nyfiken! :)
xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar