torsdag 17 november 2011

bad girls club.

nu har jag fastnat i "bad girls club" igen, snart sett hela säsong 1, blev pigg efter långrundan med monsterna, det gick okej, min handled är svullen efter ett par omgångar med mackefisen men känns skönt att ha kunnat vara ute med dom lite mer. :)
nu har jag fixat med mig själv lite med manikyr & pedikyr :)
imorgon måste jag städa så ska ställa klockan och sätta igång tidigt :)
kanske redan vid 8 - 9 tiden.
får gå upp i tid ändå för vägrar ta dom en gång till idag, haha.
fått i dom båda mat ikväll också, jag vet, dom borde fasta, men macke har ju inte ätit alls och hon har ätit väldigt lite så dom skulle ha mat minsann :)

helgen lär bli trevlig, imorgon kommer Pernilla och Emma på fredag sen kommer Pernilla igen på lördag, så blir en massa tv-spel, vi spelar ju Mario Kart med folk från hela världen live, skit kul! :)
lär bli en del film också, tänkte köra en hel Disney kväll :) och kanske visa P alla twilight filmer, haha!

nu ska jag göra lite mat, sov ju bort hela kvällen så får ställa mig och laga mat nu! :)
men ni får sova så gott.
nattinatt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar