onsdag 16 november 2011

It never ends with you ..

precis orkat mig på en lite längre runda med hundarna, vi var ute iallafall en 40 minuter, mina armar är spagetti just nu, Bertha är nog i slut tampen av löpet men sen kommer ju det ännu värre höglöpet, men nu har jag klarat typ 4 dagar så ska nog klara resten med, Pernilla kommer imorgon, guld värd är hon! ❤
men natten var allt annat än rolig, efter sista rundan vid halv 3 så vandra mackefisen runt i nästan 4 timmar och pep, men jag älskar min tok ändå. :)
jag är på lite bättre humör idag trots att jag vakna upp med två magsjuka hundar, men hur mycket värre kan det bli nu?! ;) haha.
nu har jag varit och handlat och slängt all skit här hemma så nu ska jag fixa käk, blir hemmagjord kebabtallrik. :)

är helt fast i bad girls club, sett 11 avsnitt sen inatt, och lär bli några till :)
så nu vet ni hur min onsdag ser ut, hur ser er ut?
mormor var förresten super söt och ringde innan, trots att vi bor två hus ifrån varandra, hon hade väl sett mina bråk med hundarna och ville höra hur jag hade det!


It never ends with you ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar