torsdag 22 september 2011

:)

har precis tvättat ansiktet och borstat tänderna, ett måste innan man hoppar i säng! :) nu har jag gosat ner mig i en renbäddad säng med mackefisen, han har också fått renbäddat med ett nytt örngott till sin kudde, haha! :) bortskämd!
dagen idag har spenderats i tvättstugan och med min telefon, ja hur dumt det än låter, men varit en av dom bättre dagarna.
den här gången blir det nog bra, helt annorlunda och jag är gladare än på länge, vilket överväger allt annat! :)

imorgon ska jag hämta ut eftersläntrarn från h&m, äntligen, beställde det för evigheter sen.
sen ska jag färga håret så jag inte har en mega utväxt till helgen!
vad ska jag mer göra? lär väl bara ta det lugnt :) har förresten blivit helt förälskad i discovery channel, där är ju ur många bra program på nätterna! :)

nej nu ska jag försöka sova! :)
skrivs imorgon!
godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar