fredag 2 september 2011

huh?

jag kunde äntligen somna igår, men var väl lite över 5 innan jag kom till ro, brukar spela spel på iphonen tills ögonen går i kors! :)
men ja jag är på lite bättre humör idag, mest för att mina monster får mig att garva läppen av mig ibland, tokar! :)
ska snart in i duschen sen ut på äventyr med monsterna, ska släppa dom och kasta lite boll & så.
sen lämna in ett paket som ska skickas tillbaka, proactiv! dyrt skit och i min åsikt inte bättre än vad man kan köpa på Apoteket för en bråkdel av priset, små flaskor & luktar typ gammalt, inge gott alls!
sen ska jag minsann bjuda på pizza idag, det är fredag och vi ska ha fredagsmys med lite skräckfilm & sådär ikväll! :)

imorgon får jag se vad som händer, ska ner till Lina en stund iallafall & umgås! :)
måste pussa lite på Damon, söta unge! :) inte fotat han på ett tag heller, så inte ok! ni får en uppdatering snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar