fredag 23 september 2011

torsdagsmys! :)

ännu en relativt bra dag :)
har färgat håret och när jag stod i duschen dök moster Annika upp och sluta med att hon, jag och mamma satt och spela kort och jag vann ju, såklart! :)
sen har vi kollat på film, zookeeper, himla rolig så ett tips! :)

nu på kvällen så ja har jag spenderat den i telefon igen, pratat en massa med fina Lina och sådär! :)
och nu fattar jag allt, så himla skönt, tror det blir bra denna gången!
och för första gången på länge känner jag faktiskt mig riktigt glad, eller ja blev ju för jävla glad när jag fick jobbet såklart! :)
imorgon ska jag hem till Lina och spendera kvällen där :) och nu ska jag återgå till mitt robinson tittande och gosa med mackefisen. :)

måste också bara skriva att jag har världens finaste mamma, önskar jag kunde ge henne hela världen!
och jag skriver detta för hon inte mår så bra just nu, och vill bara att du ska veta att jag älskar dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar