tisdag 20 september 2011

varning för sur gubbe!

då välkomnar jag läsare från Ryssland också, såg att där var en del, super kul. :)
idag har inte varit en bra dag alls, vakna imorse och såg höggravid ut och vägrar ta mina tabletter, för då tappar jag rösten och ja även om det glädjer vissa så blir inte jag överlycklig.
men iallafall så skulle jag och älskad mami ut på äventyr, eller ja rättare sagt, jag var tvungen och dra till banken för ännu än gång så är där mystiska summor reserverade och hade det bara varit strunt summor så hade jag inte brytt mig men det är alldeles för mycket pengar, men dom kunde inte kolla vad det var ens, så skulle vänta ett par dagar.
sen köpte vi biljetterna till krogsvängen som jag, mamma & jenny ska gå på, ser fram emot det, kommer bli himla kul, aldrig varit på det, just för att gå ut i Eslöv i vanliga fall är ju inte direkt någon höjdare, men det här kommer bli en toppen kväll, och mormor ska sitta hundvakt åt mina monster! :)

ja sen handla vi lite och åkte hem och ja jag hade redan en dålig dag och vi gick ut med hundarna och hade verkligen super kul, macchiato fick något ryck så jag dog av skratt, han sprang runt, runt, runt och var helt överlycklig, och ja sen när vi går förbi huset där hör och häpna vår alldeles egen hundpolis bor, aka, världens suraste gubbe, han har gnällt på mig om hundarna en miljon gånger och vi har bråkat x antal gånger, enligt honom ska hundar endast rastas ett visst antal meter ifrån husen och ja tro mig, hans idéer får stå för honom, men gubbfan rusar och öppnar fönstret på 3dje våning för och gnälla på mig och mamma för mackefisen satte sig för nära huset, och ja han fick oss på en dålig dag.
och han stod kvar och glodde i en evighet och då satte jag väl igång, och visst, jag borde kanske inte kalla honom en idiot men det är precis vad han är, den gnälligaste gubben någonsin och att han bara stod där och stirra ut en, tror minsann jag ska lägga en bajspåse utanför hans dörr istället.

          


haha, nej nu ska jag göra mig en kyckling sallad och vitlöksbröd. :)
och sen vet jag inte om jag ska kolla på honey eller the vampire diaries, har ju honey på dvd så kan hellre se den utan pauser sen.
ni får ha en underbar kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar