lördag 24 september 2011

gladare än på länge ..

pust, hel procedur innan man kan hoppa ner och då är sängen full av hundar! :)
kom hem från Lina för en liten stund sen, varit där sen innan idag, vi käka ihop och hade lite girl talk, sådär som vi brukar, allt mellan himmel och jord :) sen kom både Emma, Pernilla & Angelica och ja, sen dök grabbarna upp lagom till jag skulle gå :) men tack för en underbar kväll flickor! 

plötsligt vet jag ännu mer..
men allt är underbart, och jag är faktiskt så himla glad, tänk vad en människa kan göra? :)
ska försöka sova nu, ny dag imorgon jag måste vara pigg till, men tror jag skiter i marknaden, får skicka ner mamma och handla strumpor till mig, måste ha! :)
och kanske en munk eller två!
så ska jag ta en lång promenad med monsterna eftersom dom ska spendera kvällen hos mormor!
för vi ska ut och roa oss på krogrundan! :)
hinna med och fira mormor också nånstans däremellan :)

men godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar