torsdag 29 september 2011

sådär en torsdag ..

okej, jag var orolig för ingenting egentligen, men svårt det där! :)
många broar som bränts innan och ja, det är vad det är!
jag känner mig allmänt gnällig idag, you name it och jag har det liksom, ont i halsen, feber, täppt näsa, tandvärk, rethosta!
ja, inte ok alls det där och vi får ju inte glömma huvudvärken! ;)

men nu skiter vi i det, ska ner och handla, idag blir det nog köttbullar, potatis, brunsås & lingon :) mumma!
blir en lugn kväll till, måste bli frisk! :) helst så jag kan ta mig ner till Lina och gosa med Damon, på tok för länge sen, vet inte hur poppis jag blir när vi ska göra hand&fot avtryck dock ;) haha!

måste visa en bild från inatt, mackefisen sov som aldrig förr hos mig och finns ingen som kopplar av som han! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar