lördag 10 september 2011

lördags kväll.

ingen uppdatering idag, riktigt illa.
nej men fick sticka iväg tidigt till jobb och kom hem sent, så då får bloggen lida lite. 
och jag har inte så mycket att uppdatera om mer än att jag haft en toppen dag på jobb, trots att jag inte mått så bra. Nu vet jag varför när jag kom hem tog jag tempen och nog fan hade jag en del feber, men i yran på jobbet och mellan alla skratt så glömmer man bort det där.
men allting svullna upp på mig idag, såg för jävlig ut, men det har lagt sig nu och det har jag med, känner mig totalt slut! :p
så blir lite prison break sen tackar jag nog för mig! :)
får se hur jag mår imorgon, vad planerna blir.

tycker nästan det är lite tråkigt att jag inte har fler tider på jobb nu, har så himla kul där.
det enda som är trist är att pendla, när det bara går ett tåg i timmen både dit och hem, men vad ska man göra? man kan inte få allt!

men hoppas ni har en trevlig kväll där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar