lördag 24 september 2011

i-landsproblem!

passar på och skriva nu, lär inte ha tid sen! :) precis varit ute med hundarna, gick typ 1 1/2 runda på slingan, dom där jävla backarna alltså, så jag är nog mer trött än dom nu, haha! :) orättvist med fyra ben, mina två är trötta!
ska ner och fira mormor om en stund :) sen är det upp och kasta sig i duschen, måste raka benen, har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll.
tror mamma sa att Jenny kom vid 5-6 så ingen brådska så, men jag är ju världens söligaste människa när det kommer till sånt där!
sen ska man fixa till sig, mitt hår tar en hel evighet, ska man satsa på plattat utsläppt hår? lockat? fiskbensfläta?
ska jag ha skjorta? klänning? någon topp? åh i-landsproblem!

nej nu ska jag sätta igång här hemma :) hoppas ni får en trevlig lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar