fredag 2 september 2011

grubbel, karriär & godnatt!

jag kan inte sova överhuvudtaget, kan vara för att min mage lever sitt eget liv!
och mina tankar är på miljoner ställen dom inte borde vara när det är sovdags!
får väl se om jag somnat innan mamma är hemma, är i och för sig jätte trött, men jag får se om det lugnar ner sig snart här.

förresten så blev mitt karriärval mer & mer uppenbart efter mitt filmval idag, har funderat i nästan ett år nu på om jag ska utbilda mig till undersköterska och sedan jobba med underbara människor med förståndshandikapp, och efter filmen "hur många lingon finns det i världen" så tror jag nog att jag vet vad jag vill, hör & häpna!
vi har väl alla sett serier som en annan del av Köping och kan man annat än att vilja vara en del av deras liv?!

nej nu lägger jag min iphone på laddning och lägger mig.
godnatt/godmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar