tisdag 18 oktober 2011

..

idag blir det ingen bildbomb på min blogg inte, ibland får här väl vara lite text också! :)
borde verkligen sova, men har så ont i min kropp att jag måste vara dödstrött innan jag slocknar, så ser nog fram emot en lång dag på jobbet utan sömn, får nog ta tag i det där och ringa till doktorn, är definitivt något fel, känner mig som en 80 årig tant som knappt kan rulla sig ur sängen på morgonen.
men klockan ringer iallafall klockan 5 vare sig jag vill det eller inte :)
har varit en riktig slö dag idag med, känts som en söndag hela dagen men det gör inget! :)
nu ska jag slänga ett öga på american gladiators och försöka sova ett par timmar.
kan väl erkänna att jag börjar bli lite orolig över en annan sak också och usch, må det inte va så.
har lovat mig själv att blir det så ännu en gång så är alla broar brända men jag vill ju inte det, jag vill inte det för en enda sekund.


When it's good, then it's good, it's so good, 'till it goes bad ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar