onsdag 12 oktober 2011

galen tanta i morgonrock!

känns nästan som jag måste damma av här och hålla det rent, men jag vet inte, har ingen inspiration, alla dagar är lite av detsamma och vet inte vad jag skriva om.
och just nu är jag inne i en film så det här lär ta en evighet och skriva.
kollar Honey 2 :) såg transformers innan också, så fick lite ögongodis för ikväll.
blir upp i tid imorgon, dags för laundry-day, inte ok!

idag har det inte hänt för mycket, jag och mamma tog en långpromenad med monsterna, sen dess har jag bara kollat film :)
och var nyss ute igen, orkade inte ta på mig jacka så var ute i min morgonrock så ser ni en galen tanta i morgonrock och rosa foppatofflor med två illaluktande monster, var inte rädda, bara vi på kvällsrunda :)

jag förstår inte detta alls.
vad ska jag göra denna gången?
nej jag lägger ner detta för ikväll!
och säger godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar