lördag 1 oktober 2011

slut som artist!

vilken lördag, pust!
vi rensade ut balkongen och lite annat ifrån hemmet, blev två fulla släp så då alltså två vändor på tippen, men med två hjälpsamma grabbar där som typ lasta av det mesta, så gick det väldigt smidigt :)
sen var det ju så att man var tvungen till att städa också, och då slog jag på stort och både dammsög och skura golvet på balkongen och plantera nya blommor så nu är där jätte fint ute! :)
sen innan vi skulle dammsuga här inne tog jag tag i Berthas päls, klippte, borsta och borsta lite till, håret tar aldrig slut, sen fick sig Mackefisen en omgång också! :)
sen börja jag på maten och pust!
men blev dammsugit & torkat golven här inne med och efter maten gick vi ut och busa lite med monsterna och nu ska jag fixa mat till dom innan jag hoppar in i duschen, sen ska jag gosa ner mig i soffan och kolla fångarna på fortet, är slut som artist! :) men måste måla naglarna också, är lite som Maria Montazami utan sitt läppstift där, känner mig naken utan nagellack. :)

jag lär nog inte skriva mer idag.
ha en toppen lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar