lördag 1 oktober 2011

skrotas.

hade nog den sjukaste huvudvärken igår, och hela dagen idag har jag haft små ont från och till och ansiktet svullna och usch.
läste lite på google, ibland är det bra fan! :) men har en ny tankebana att gå in på med doktorn nu.
så idag har varit den slöaste fredagen någonsin, stack ner och handla bara sen har jag bara sovit.
nu ligger jag och kollar på Blade på 6an, är väl dags att sova.
imorgon blir det till att rensa ut allt skit vi har här och slänga på tippen :)
så kusin Fredrik kommer hit och hjälper till :)

nej nu ska jag gosa ner mig med macke och låta mobilen vila lite.
går varmt nu för tiden, men snart är den tiden förbi, sett att Jenny räknar ner till semestern och jag räknar också ner men för en helt annan sak :)

nej nu säger jag godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar