måndag 3 oktober 2011

ett rop på hjälp..

idag har nog varit världens slöaste söndag, precis som det ska vara :)
la kvar i sängen och åt både "frukost" och sen lite vaniljglass & chokladsås, lyx! :)
blivit en del filmer och serier, men sen kände jag mig rastlös så tvinga ut hela familjen på promenad och tur vi gjorde det för mitt i promenaden, precis när jag valde fel väg att gå in på så hör vi ett billarm gå igång, tänkte inte så mycket mer på det, sen såg vi att ljuset var tänt inne i bilen, men vi gick bara förbi men sen hör jag en helt förtvivlad röst "hjälp mig, hjälp mig!", smått panik och gå fram emot bilen i mörkret, och ingen svarar först när vi kallar tillbaka, men sen ser vi att det är en liten flicka som råkat låsa in sig i bilen, men precis när vi ska ringa på kommer pappan ut :) så det var inte så illa som man faktiskt trodde, men att familjen varken märkt att hon var borta eller billarmet är ganska så märkligt?

nej nu har mina naglar äntligen torkat så nu ska jag bädda ner mig med ett glas apelsinsaft och kolla på filmen på 3:an :)
sov så gott där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar