söndag 30 oktober 2011

Pan Am.

jag har inte haft så mycket att blogga om i helgen, det har mest varit jag och monsterna och knappt haft någon lust att fixa i hallen ens, tog ett litet ryck idag och spackla och rev ner det sista så imorgon ska det slipas, tvättas och sen målas mitt i natten!
har man två hundar och en trång hall måste man vara uppfinningsrik så det får målas efter vi varit ute sista rundan och torka över natten, smart va? Jag har mina stunder.
men inte ens det där skingrar mina tankar, dagarna bara går och det närmar sig med stormsteg och det lutar åt helt fel håll.
så jag ska bestämt försöka fixa lite tv-spel och försöka ställa om mig på en vecka ensam med mina monster.

men skit i det nu.
jag ligger och kollar på "vem kan slå Filip och Fredrik", efter det blir det en sista promenad med mina monster och sen se färdigt Hangover.
för att sen ha ett Pan Am maraton.
laddat upp med chips & dipp, täcke & kuddar, cola & julmust, macke & bertha .. så ska nog klara mig.
snart väntar x antal dagar med jobb, med all tid det tar att åka fram & tillbaka så känns det som jag ska jobba dygnet runt.

nej nu är reklamen slut, så ska återgå till mitt soffliggande.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar