onsdag 26 oktober 2011

put it in a love song

sitter vid datorn och skriver, vet inte när det hände sist.
ska hoppa in i duschen nu, behövs big time.
spenderat ännu en dag i hallen och fixat, så mitt hår är numera grått och kliar.
men musik på högsta volym och allt går lite lättare.
men påminn mig att inte sjunga allsång när jag håller på och försöka få bort gammalt spackel, nog svalt flera ton sån skit idag, yummi.
men ska upp tidigt imorgon och börja slipa det sista så jag kan börja spackla på nytt, vill försöka hinna med det imorgon med och sen måla stommen till garderoberna så dom nymålade dörrarna kan komma på plats innan det är dags att slipa dom ny spacklade väggarna, annars lär jag behöva städa där inne för det dammar ju som aldrig förr sånt skit.
mina dagar ser liksom ganska så enformiga ut nu, så, bare with me! :)
ni kommer bli lika stolta som mig när ni ser slut resultatet.

skulle kunna gnälla om miljoner saker.
men jag orkar inte ens, varför ska jag ha huvudbry över dig?
jag borde lärt mig, men det gör jag ju tydligen aldrig. :)
skit i det, som sagt, tar ut all min frustration på väggarna och tro mig, jag har näst intill mördat dom, haha!
nu blir det som sagt en lång dusch, försöka få ut allt det äckliga ur håret och skrubba kroppen och fixa mina naglar så jag kan känna mig kvinnlig tills imorgon! ;D
sen ska vi kolla på film här också, den nya wrong turn.
ni får ha en fortsatt trevlig kväll där ute.
xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar