lördag 22 oktober 2011

lördagsfix.

har nyss tagit mig en välbehövlig kokande het dusch, är så frusen så det finns inte! :) men nu har jag precis suttit sådär som man absolut inte vill att någon ska se en, sånt där man inte ens kan göra om man har sambo, sitta i handduken med en turban på huvudet och världens fulaste ansiktsmask, man ser ju inte allt för vacker ut, men sen blir man len som en babygump så det ät ok! :)
jag ska ta på det en gång till innan jag lägger mig, nu när det börjar bli så kallt ute så får man vara extra rädd om ansikte & händer!

ikväll blir det bara hemma mys med familjen, ska kolla lite film och äta chips & dipp :)
ska kolla på fångarna på fortet också senare men är bortskämd på tv4play premium nu och inte ha några reklam pauser så vägrar se det på tv! :) får väl kika på robins och se om finaste Pernilla är med också, gör det antingen nu vid 9 eller inne på svtplay sen :) tacka gudarna för datorn.
nu ska jag snart ut och promenera monsterna också, så bjuder på lite bilder från innan idag när vi var ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar