onsdag 5 oktober 2011

never give up ..

gick upp tidigt imorse så mamma skulle slippa ta hundarna.
så jag tog dom på en liten promenix, men fy vilket tråkigt väder idag, hade hoppats på fint väder, har ju ingen jacka för såna här tråkiga dagar!
nu har jag precis ätit lite lunch, blev en hemmagjord hamburgare, måste ner och handla sen fan, vad ska man äta till middag idag? :)

fick förresten ett trevligt samtal idag från min "chef", hon är helt toppen och sa att jag var väldigt omtyckt på jobbet redan och hon skulle hjälpa mig få fler tider för hon/dom ville inte bli av med mig :) har lite och tänka på dock, men ska prata med henne på måndag :)

nej nu ska jag snart kasta in mig i duschen, blir nog att hoppa in i min onepiece idag, blåsigt & dant.

never give up on someone who you can't go a day without thinking about ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar